Samsung днес обяви партньорството си с Diesel Black Gold, изразяващо се в сътрудничество за неповторимо шоу с участието на новия Samsung Gear S.
Партньорството между Samsung и Diesel Black Gold олицетворява съюза на иновативните, насочени към дизайна, технологии със съвременната и забележителна модна екосфера.
Андреас Мелбощад, творчески директор на Diesel Black Gold, е интерпретирал революционния Samsung Gear S в поредица от персонализирани аксесоари, която ще дебютира на шоуто на марката за сезон пролет/ лято 2015. Базирайки се на иновативната технология на Samsung Gear S, творческият екип на Diesel Black Gold създаде колекция от аксесоари в различни форми, цветове и детайли в характерния дух на марка. Колекцията пролет/ лято ’15 е вдъхновена от стила на ню уейв рок звездите и непоклатимите рокабили героини. Култови кожени и метални детайли придават дръзко излъчване на устройството.
„Решени сме да развиваме сътрудничество с марки, които вдъхновяват модата и дават възможност на хората да изразят своя личен стил – каза Янгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, IT & Mobile Division в Samsung. – Нашето партньорство с Diesel Black Gold е много важно, тъй като допълнително подчертава съюза между модата и технологиите, както и начина, по който допълващите устройства стават все по-вплетени в ежедневието.”
Андреас Мелбощад коментира: „Исках да взема Gear S и да му инжектирам ДНК-то на Diesel Black Gold. Беше вдъхновяващо предизвикателство да създадем персонализирана версия на това устройство, правейки го един вид естествено продължение на човека и израз на индивидуалността.”
Samsung и Diesel ще си сътрудничат също, за да направят 360-градусово видео от модното шоу на Diesel Black Gold, което да се гледа на Samsung Gear VR. Когато бъде пуснато на Gear VR, съдържанието ще предоставя невероятното и поглъщащо преживяване от шоуто.