Основен източник на новини и актуални предавания за българите е bTV, заявяват 54,2% от зрителите на възраст над 15 г. в национално представително изследване на социологическата агенция „Маркет линкс” за месец май.

Почти двойно по-малко от респондентите, 27,9%, избират новините и актуалните предавания на втората в класацията телевизия. Новинарското съдържание на обществената телевизия избират 8,7%.

Проучването на независимата агенция „Маркет линкс” потвърждава тенденцията, регистрирана от единствената пипълметрична агенция, преминала независим одит (GARB), през месец май.

bTV Новините в 19 часа e най-гледаната информационна емисия, с 46,8% дял от всички зрители (All4+), или двойно повече спрямо централната емисия на следващата в класацията медия.

bTV Новините са лидер във всички основни възрастови групи, със средно 46,3% дял от младата аудитория (18-34) и 45,2% от активните зрители (18-49).

„Тази сутрин” е информационният лидер в делничните сутрини през май, с близо 40% дял за всички зрители (All4+) и младата аудитория (18-34).