1 USD
1.80228 BGN
Петрол
Bitcoin
$67,584.9

Ролята на медийния анализ в борбата с дезинформационните процеси - водеща тема по време на глобалната конференция на AMEC 2024 г. в София

БГ Бизнес

Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес

През следващата седмица София ще бъде домакин на събитие от изключително значение за технологичния и медийния сектор - както в България, така и в чужбина. От 21 до 23 май с генералната подкрепа на българската компания за медиен мониторинг и бизнес анализи A Data Pro ще се проведе годишната конференция на AMEC (Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията) - най-голямата професионална асоциация за измерване и анализ на комуникациите в света.

Глобалната конференция на AMEC обединява международната общност от професионалисти в областта на комуникацията, маркетинга и медийния анализ. Миналогодишната конференция, която се проведе в Маями, Флорида, привлече над 200 професионалисти от цял свят.

Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес по целия свят като доказан технологичен и иновационен хъб на Балканите. Темите на тазгодишната конференция са свързани с иновациите в комуникационния сектор, тяхното имплементиране и предизвикателствата, свързани с това.

По време на конференцията ще бъдат презентирани десетки теми и дискусии, в които ще се включат специалисти от световно ниво. Обсъждането на начините за откриване, измерване и анализ на дезинформационни и пропагандни процеси също ще има ключова роля по време на събитието. A Data Pro се включва с експертиза в тази гореща дискусия от гледна точка на проектите, които разработва по линия на методологии и технологии. bTV Media Group е медиен партньор на събитието и водещият на публицистичното предаване „120 минути“ Светослав Иванов ще участва в панелна дискусия по темата за генеративен изкуствен интелект и как той променя комуникационната индустрия.

Медийният мониторинг и анализ имат голям принос в установяването на начини за идентифициране на дезинформацията и откриването на решения за справяне с това. Този глобален проблем е още по-актуален днес, в контекста на настъпващите избори не само у нас, но и на международно ниво.

В конференцията от страна на A Data Pro ще вземат участие Илия Кръстев, главен изпълнителен директор на компанията и председател на AIBEST (Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии ); Филип Манев, мениджър ключови клиенти “Медия мониторинг и анализ“; Тодор Киряков и Девора Коцева, специалисти по темите, свързани с методите за откриване и предотвратяване на дезинформационни процеси; Несин Вели, мениджър продукти и услуги, чиято специализация е свързана с теми за разработване на ИИ-базирани технологии за откриване и противодействие на пропагандни процеси и практики.

Пълната програма на събитието може да бъде разгледана тук.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии