„Туитър” спря рекламите на RT и „Спутник”
От Москва в отговор дойдоха заплахи за контрамерки
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 0
  • 0
    3
twitter

Социалната мрежа „Туитър” официално забрани на руските държавни медии RT и „Спутник” да купуват реклама в нея на фона на опасенията, че те с фалшиви новини са повлияли на резултатите от президентските избори в САЩ през миналата година, съобщава Би Би Си.

Забраната ще е валидна за всички свързани с медиите профили, като нейното действие започва веднага. Освен това, „Туитър” ще финансира с близо 2 млн. долара изследвания за влиянието си върху гражданското общество и изборния процес.

Решението е базирано на „работата, която свършихме около изборите в САЩ и заключението на американските служби, че RT и „Спутник” са опитали да повлияят на резултатите в полза на руското правителство”, посочиха от компанията, като подчертаха, че не са стигнали лесно до крайната мярка.

Руското МВнР гневно реагира с обвинение към „Туитър”, че се поддава на натиска на Вашингтон и че това е „поредна агресивна стъпка” с цел блокиране работата на руските медии в САЩ. Ведомството заплаши и с ответни мерки.

И представители на Кремъл, и на финансираните от него медии категорично отричат да имат нещо общо с развоя на изборите за американски президент.

  • 0
    3
Още по темата
0 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре