Провокативен плакат привлече медийното внимание към столицата на Литва. Рекламата, станала хит в интернет, сравнява Вилнюс с женската точка на удоволствието.

"Никой не знае къде точно се намира, но когато я откриеш - чувството е невероятно". Това е рекламното мото зад кампанията, провокираща туристистите.

"Плакатът е просто чернова. Взех камера назаем от приятел и направихме снимката на пода с моите чаршафи. Това е сестра ми", обясни авторът на проекта Юргис Раманаускас.

Идеята започва като университетски проект. 25-годишният Юргис решава, че може да използва метафора за женската точка на удоволствието, за да привлече вниманието на туристите към страната си. Туристическа агенция вижда в проекта начин да покаже характера на Вилньос.

"Видяхме много позитивни реакции в социалните мрежи и решихме да го изпробваме наистина", коментира Инга Романовскиена.

Така проектът ще се разрастне в кампания, която да разкрие забележителностите на литовската солица под мотото "Вилнюс - Джи-точката на Европа".