„В България хората започват да правят бизнес от нужда, а не от желание за нещо много повече“
Интервю с Николай Николов, изпълнителен директор на Финтрейд Файнанс АД
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 0
  • 2
    0
Финтрейд Файнанс АД

Г-н Николов, има ли въобще големи възможности за малкия бизнес в България?
Според мен има много възможности за развитие, но не само за малкия бизнес, а за всеки човек, който иска да постигне нещо, стига да има желание за това. Някъде бях прочел една мисъл, която гласи следното: „Ако имаш малко пари, започни бизнес. Ако изобщо нямаш пари, започни бизнес веднага“. Наблюденията са ни, че в България хората започват да правят бизнес от нужда, а не от желание да постигнат нещо и да се развиват с него, особено в сферата на микро и малкия бизнес. Но колкото повече ги информираме и помагаме с прости стъпки как да подобряват ефективността си, толкова по-резултатна ще бъде националната икономика. Това неминуемо ще се отрази благоприятно и на материалния статус на цялото ни общество.

Какво искате да постигнете с настоящата кампания „Спечели Фънки за рекламно лице“? Какво ще дадете на малкия бизнес?
На първо място, искаме да утвърдим компанията ни като съюзник на малкия бизнес. От друга страна, искаме да покажем на хората, че рекламата е положително действие за техния бизнес. Собствениците трябва да започнат да мислят как да популяризират своята дейност сред клиентите си. В момента микро и малкия бизнес у нас мисли повече за това как да оцелее, а не как да се развива и да постигне нещо много повече. Точно това искаме да променим, като им помогнем да бъдат истински предприемачи, да вдигнат поглед, не само днес, а за утрешния ден и много по-напред.

Защо точно Фънки?
Фънки за мен е олицетворение на поколението, което изстрада прехода към пазарна икономика. Той управлява сериозен бизнес и също така присъства в общественото пространство като човек, който не е загубил детското си желание за живот и мечти. И не на последно място, той прие нашата идея с голям ентусиазъм, защото повярва в това, което искаме да постигнем.

С какво настоящата кампания е по-различна от конкурса ви „Финтрейд Бизнес Награди“?
Бизнес конкурсът, чието първо издание проведохме миналата година, имаше за цел да накара хората да се замислят върху цялостното си представяне, цялостната си система на дейност, върху това как могат да променят начина си на работа с това, което им даваме като възможности за техния бизнес. Наградата в кампанията с Фънки например, е много профилирана - рекламирайте, за да бъдете по-успешни. Ако с Финтрейд Бизнес Награди питаме бизнеса какво трябва да направи, за да бъде по-успешен, то с настоящата кампания го питаме дали рекламата ще му помогне и как. Рекламата всъщност, е само част от цялостното им представяне като бизнес. Ако трябва да обобщя, и двете инициативи ги правим в полза на нашите клиенти, микро и малкия бизнес, като ги провокираме да разгърнат потенциала си за развитие.

Какво още да очакваме от Финтрейд?
Това, в което сме се ангажирали още от самото начало като компания, е нестихващото желание да подкрепим всички хора с бизнес, които искат да успеят. Или казано с други думи, да подкрепим всички, които наистина искат да работят и мислят как да бъдат по-добри и успешни.

  • 2
    0
Още по темата
0 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре