Отскоро едно от най-популярните решения за управление на взаимоотношенията с клиентите – Zoho CRM – вече е достъпно и на българския пазар.  Софтуерът се предлага ексклузивно от Мтел, която е част от A1 Group,  и е предназначен за компаниите, които искат да оптимизират работата с клиентите, да увеличат техния брой и да подобрят продажбите си. Услугата е част от новата платформа за дигитални услуги, която телекомът стартира в края на 2017 г.

Zoho CRM може да се закупи в три разновидности – Standard, Professional и Enterprise. Най-препоръчвана е последната опция, която предлага CRM за организации на много нива и освен стандартните решения включва допълнителни екстри като управление на територията, Zia - изкуствен интелект и персонализирани бутони.

Zoho CRM улеснява комуникацията с клиентите на всички нива – телефон, чат в реално време, имейл  и социални мрежи. Продуктът позволява на всеки бизнес да следи цялата своя комуникация на едно място, следвайки собствените си правила и процедури за продажби. Едно от важните му предимства е, че идентифицира най-подходящата услуга, която даден бизнес може да предложи на конкретен клиент. 

Една от причините за популярността на Zoho CRM, е свойството му да регулира успешно работата на екипа в една компания. Детайлните данни от системата за управление осигуряват по-добро сегментиране и разпределение на ресурсите. За все повече компании Zoho CRM е основен фактор за това екипът да бъде в постоянна топ форма.

Софтуерът събира информация за потенциални клиенти директно от сайта на компанията и от страницата в социалните мрежи, планира напомняния и генерира различен тип информация като специални доклади, прогнози за бъдещи тенденции и др. Системата автоматизира рутинните задачи и позволява на служителите да се концентрират върху основните си приоритети.  

Платформата за дигитални услуги на Мтел

Мтел стартира първата у нас онлайн платформа за дигитални услуги в края на 2017 г. Тя позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват облачни решения на едно място в интернет. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

Платформата предлага над 20 „облачни” услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. От Мтел споделят, че въвеждането на платформата, се дължи на факта, че телекомът е част от семейството на A1 Group. Дигиталният портал е специално разработен за компаниите в Групата и освен у нас, е достъпен на още 3 европейски пазара.