Офис работниците са продуктивни само три дни в седмицата, а останалото време е загубено за работодателите, пише английският в. "Метро".

Най-често причините за това са недоспиването, топлото време и колегите, които ни разсейват.

Има обаче и други, по-малко забележими фактори, като трудностите при използването на високотехнологичното оборудване в офиса и неспазването на здравословен хранителен режим, които влияят върху работоспособността ни.

Ако пък сме прекалили с алкохола предишната вечер, също не бива да се изненадваме, че сме лениви и неефективни.

Според проучване, проведено сред 2000 офис служители, повечето от тях се чувствали преуморени на работното място поне в два от работните си дни.

Цели 70% от анкетираните споделят, че най-честата причина за ежедневни разногласия с колегите е температурата в офиса. Ако на работниците им е прекалено топло, продуктивността им намалява дори до два дни и половина на седмица. 

Оказва се още, че при един средностатистически работен ден във Великобритания цели 15 минути се посвещават на клюките, а 14 минути били пропилявани в безцелно сърфиране в интернет. По 8 минути дневно пък били посвещавани на приготвянето на чай и кафе за колегите.