Близо 1 170 000 души гледаха финала на „МастърШеф“ България, сочат данните пийпълметричната агенция на ГАРБ.

Пикът на зрителския интерес е в самия край на предаването, когато изборът на Севда Димитрова за победител е бил проследен 1 328 000 души, или близо 57% от телевизионната аудитория.

Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 21:30 – 22:35 ч. е над три пъти по-голям от този на Нова.

Снимка: bTV

Предаването, което промени представите за любителско готвене из основи, е фаворитът и на младата аудитория, като резултатите сред зрителите на възраст 18 – 49 са два пъти по-високи от тези на конкурентната телевизия.

50,8% от женската аудитория на възраст 25 – 54 години (или 2,5 пъти повече от тази на Нова) е предпочела категорично да проследи епичната битка между Севда Димитрова и Евгени Йорданов за титлата „МастърШеф“.

Снимка: bTV

Финалът на втория сезон на кулинарното шоу регистрира и по-висока гледаемост в сравнение с финала на първия сезон 1 с близо 130 000 души.

Най-чувствително е увеличението на аудиторията при жените на възраст 25 – 54, където покачването на аудиторията е 20%.