След такса „Стол” – такса „Чиния”: Ще изгоним ли туристите
Ефектът от подобен скандал е дългосрочен, убедени са експертите
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 1
  • 0
    2
Сметка
Снимка: bTV

Т.нар такса „Стол” в сметката на подразнили персонала посетители на созополски ресторант не е изолиран случай. В друго заведение в курорта летуващи са били таксувани по 2 лв. за празна чиния заради това, че донесли торта отвън.

Според експерти в маркетинга подобни сюжети може да донесат дългосрочни негативи за имиджа на българския туризъм.

Гневът на властта се стовари върху ресторанта с такса „Стол”КЗП ще глоби заведението, провериха го и данъчни, след като вчера вечерта даже премиерът се ангажира със случая

Така ако на страницата на произволно избран испански ресторант виждаме отзиви на потребители, то при „Милос” в Созопол (откъдето е бележката с такса „Стол”) тези възможности са премахнати след вълна от негативни мнения.

„Ако до момента не са оценявали, време е да се обърне сериозно внимание, че всеки един клиент е важен, всеки един клиент може да направи съответния обект или заведение популярно в позитивна или в негативна светлина”, посочва собственикът на маркетингова агенция Владислав Георгиев.

Откликът от случай като този с такса „Стол” е дългосрочен и излизането от кризисната ситуация отнема време, категорични са експертите.

Според тях случаят може да нашуми и навън, с което да допринесе за лошия туристически имидж на страната ни като евтина дестинация.

  • 0
    2
Още по темата
1 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре