Такса „Стол”: Рекет или превъзпитание на проблемни клиенти
Служебен бон от заведение в Созопол предизвика бурни реакции в социалните мрежи
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 1
  • 3
    0
Сметка
Снимка: bTV

„Резервиран стол” за 20 лв. Това виждат в служебния си бон клиенти на заведение в Созопол. Публикацията предизвика бурни реакции в социалните мрежи, но управителят има друга версия за странния артикул в сметката – сложили го там за назидание, защото компанията създавала проблеми.

Казусът стигна и до премиера Бойко Борисов, който разпореди проверка.

Сюжетът започва с публикация на Василена Влахова, която се оплаква от „ужасно обслужване и отношение” в „Милоз Фиш енд Грил”. Тя твърди, че заедно с приятелите си е била таксувана за всеки свободен стол на масата – макар да не били обявили, че очакват още хора. След това управителят ги обиждал и ги изгонил от заведението, става ясно от публикацията.

Статус

Василена не пожела да коментира повече темата пред bTV. Тя и приятелите й обаче нямат намерение да почиват повече в нашата страна.

„Ние такса „Стол” не събираме, защото никой няма да влиза в този ресторант”, подчерта пред bTV управителят на заведението Тони Матеев. Той разказа своята версия за случилото се: „Не съм Благой Рагин и не бих позволил да се подиграват и да се държат неприлично с моя персонал. (…) Тези наши клиенти се държаха много, много лошо с нашия сервитьор. Отделно, резервацията беше за 10 човека, пък те бяха по-малко – редно е да ни уведомят”.

Председателят на БХРА подаде оставка заради скандала с шведския туристОставката му беше поискана от министъра на туризма Николина Ангелкова, след като Рагин коментира случая с шведския турист, ритнал камериерка в главата

Матеев подчерта, че сметката е била приключена фискално без да се удържат на клиентите 80-те лева от служебния бон и допълни, че проверка от НАП не е открила нарушения в ресторанта. Той призна, че може би добавянето на празните столове в сметката е „не съвсем правилно решение”, но това било направено „с назидателна цел – да видят тези хора, че не трябва така да се прави”.

Сметка

Случаят предизвика много коментари в социалните мрежи. На страницата на заведението се появиха питания дали след плащане на 20-те лева клиентът има право да си вземе стола за вкъщи; дали трикраките столове се таксуват по 15 лв.;  дали се приемат резервации само за маса и др.

Управителят обаче коментира, че скандалът не е повлиял на интереса към ресторанта.

И премиерът се намеси

По разпореждане на министър-председателя Бойко Борисов министърът на туризма Николина Ангелкова назначи незабавна проверка за категоризацията на "Милоз Фиш енд Грил", съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

На място експерти от Министерството на туризма ще направят цялостна инспекция за работата на заведението.

Днес Министерството на туризма сигнализира Комисията за защита на потребителите (КЗП) да вземе мерки срещу подобна нелоялна практика, която вреди на имиджа на българския туризъм, пишат от ведомството.

  • 3
    0
Още по темата
1 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре