Пуснаха движението в двете посоки на "Витиня".

На 25 септември започва нов ремонт - в другата тръба на тунела.Там дейностите трябва да приключат до средата на ноември преди зимата.

Освен тунела, отворен за движение вече е и мостът след него. Именно това съоръжение забави отварянето на отсечката.

След ремонта във "Витиня" вече има модерна противопожарна система - след задействане на алармата се включва вентилацията, която извежда опасните газове.

Преди зимата започва и спешно укрепване на виадуктите по Хемус - стълбовете в най-лошо състояние като тези при Потоп. Те ще се ремонтират на място и движението няма да бъде спирано.

Преди да дойде краят на тапите по Хемус обаче трябва да бъдат ремонтирани още 6 тръби на тунелите в района. За целта се необходими 220 милиона лева.

Тунел "Витиня" е най-дългият у нас - 1195 м. Той е в експлоатация от 33 години. Ремонтът му започна в края на юни миналата година и по план трябваше да приключи преди месец. Заради открит конструктивен дефект обаче отварянето на тунела се забави. Така през цялото лято движението се извършваше двупосочно в тръбата за София.