След недоволство от ремонта на столичния булевард "Дондуков" във „Фейсбук” групата „Спаси София” от фирмата, изпълняваща проекта посочиха, че се работи по правилата.

Една от отсечките, за която неправителствената организация алармира, е между ул. "Георги Раковски" и бул. "Дондуков".

„Освен че замазките между бордюрите са скандални - те се разпадат още преди да са завършени, трамвайните релси, изолацията също не е добре поставена, огромни фуги между паветата и общо взето, доста мърляв начин на работа”, категоричен е Борис Бонев, представител на „Спаси София”.

От фирмата изпълнител отхвърлят обвиненията. Те са поканили на среща сдружението, но негови представители не са се отзовали. Ръководителят на направление "Пътнища" инж. Галин Йонев обясни, че се използват качествени и модерни технологии при изграждането на релсите.

„Хората, които разбират, казват, че до 80% от шума и шумоизолацията, която трябва да отговаря на някакви стандарти, идва от мотрисата, която се движи по релсовия път”, посочи Йонев.

Той добави, че технологията е спазена и при изграждането на тротоарните бордюри. „Разбира се, че трябва да се замажат. Няма с какво друго, с циментно-пясъчен разтвор се замазват. Няма, няма как да ги оставим в тоя вид”, каза той.

От "Спаси София" напомниха, че Столичната община е обявила как фугите между паветата по булеварда ще бъдат запълвани с битумна смес. Сега, след полагането им, се запълват с пясък и след това валират няколко пъти.

Йонев добави, че разликата в размерите на паветата е почти двойна. 

Снимка: btvnovinite.bg

Реконструкцията на булеварда е в разгара си и не бива да се правят прибързани заключения, допълниха от фирмата изпълнител.

Остава почти месец до приключването на реконструкцията по столичния булевард "Дондуков". Обектът трябва да бъде готов до 14 септември.