Зрители сигнализираха за провалена почивка в 4-звезден велинградски хотел. Клиентите твърдят, че снощи не са могли да върнат ключовете и да го напуснат, тъй като персоналът изчезнал.

Те се оплакаха от лошите условия – изцапани чаршафи, измъкнат контакт, изгорена лампа, счупен душ и други.

„Стаята, в която ни настаниха, беше не повече от 12-13 квадрата. Това е недопустимо за 4-звезден хотел.  Преместиха ни в друга стая, която беше непочистена, банята беше в отвратително състояние“, разказа Даниела Милиславова.

16 часа по-късно администраторът на хотела обещава да върне парите, но не и да плати обезщетение за провалената почивка.

„Искат обезщетение, връщане на парите – но това става в последния ден. Значи, те са седяли 3 дни, 5 дни – и започват да имат някакви претенции да им се върнат парите. Това е някаква тенденция в туризма на българските граждани“, коментира собственикът на хотела Рашо Григоров.

Експерти от Министерството на туризма ще проверят условията за настаняване в четиризвезден хотел във Велинград след сигнали на туристи, съобщиха от ведомството.

Министерството на туризма ще сигнализира и други институции, за да бъдат направени съвместни инспекции.

В bTV вече сме ви показвали друг репортаж за сходни оплаквания в същия хотел.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement