Получаваме парите си обратно, ако 3 пъти върнем една стока и тя все се разваля. Това е едно от новите ни права като потребители, които вече са в сила. Предколедно няколко институции направиха изненадващи проверки в магазините за техника.

Ако купеният от вас уред даде дефект, може да го върнете обратно в магазина и в рамките на месец той трябва да бъде ремонтиран.

Ново наше право като потребители е, че можем да върнем дефектната стоката в който и да било магазин на дадена верига.

Над 2000 проверки на бяла и цветна техника са направили контролните органи за годината. Най-честото нарушение е липса на инструкции за сглобяване и употреба.

Продавачите пък често се сблъскват с некоректни клиенти. Наскоро клиент върнал телевизор месец, преди да изтече двугодишната му гаранция, и не поискал да го вземе след ремонт заради драскотина.

Случаят продължава в съда. По принцип търговецът е длъжен да върне парите чак след третия опит за ремонт.