Готвим клип за популяризиране на България със звездите на Боливуд, предназначен само за индийския пазар. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова, предаде БГНЕС.

„Вече имаме потвърждение от Аджай Девган, Шарух Кхан, който е направил запис за това как се е чувствал в България и преживяванията му тук. Това е концепцията ни - личното усещане и преживяване на такива известни личности”, обясни Ангелкова.

Според нея Министерството на туризма има много общо с киноиндустрията като цяло, защото чрез нея можем да се промотира България.

Министърът посочи, че подобна е била практиката във всички други кинодестинации, каквито са САЩ, Франция, Италия, Испания, Великобритания.

Във връзка с реформата в туристическия бранш и диференцирането на плажовете, Ангелкова заяви, че те ще се разделят на четири групи и четири подгрупи – според разположението, инфраструктурата, принадлежността към затворени комплекси и т.н.

„Идеята е за всеки вид плаж да имаме различна методика за концесионното възнаграждение, като цената няма да е водеща. Там, където се предлагат най-добри цени за плажни принадлежности - чадъри и т.н. ще имат най-много бонус точки”, посочи още Николина Ангелкова.