Пътници на авиокомпанията „България Ер” отново се оказаха блокирани в продължение на пет часа на Летище „София”.

Полетът за Италия, който е трябвало да излети тази сутрин в 7 ч., е излетял в 12 ч. на обяд.

Според информация от авиокомпанията самолетът е трябвало да кацне на летището във Франкфурт, но заради лошото време се е приземил в Мюнхен, откъдето се е получило закъснението.

Това не е първият полет на компанията, който закъснява днес – този за Цюрих също се е забавил с близо 2 часа.

Според разкази на пътници, които е трябвало да летят днес за Италия, от компанията не им е оказано нужното съдействие, за да могат да презаверят билетите си или да намерят друг по-подходящ полет. Те се оплакаха също, че на телефона за клиенти на компанията никой не приема обажданията им.

От дни пътници се оплакват от огромни закъснения на полетите на авиокомпанията, като в най-добрия случай те трябва да чакат около 5-6 часа.

Междувременно от Министерството на транспорта съобщиха, че проверката на авиокомпанията ще приключи в началото на идната седмица. До момента при тях са постъпили над 100 жалби, свързани със закъсненията.

При констатирани нарушения ще бъдат наложени санкции на авиокомпанията.

Как трябва да се компенсират пътниците, чиито полети не се състоят или закъсняват с часове?