Руска туристка пусна клип с разправия в бургаски мол и той взриви социалните мрежи. Причината за скандала е покупката на един панталон.

Преди 10 дни руската гражданка решила, че си иска парите обратно. Предложили й замяна или ваучер за неограничен период от време. Разправията започнала първо с продавачката. Часове по-късно на помощ пристигнала управителката.

„Тя ми тика така телефона нали в лицето и да ме записва какво говоря и тогава нервите ми не издържаха, дъщеря й тука ми прави неприлични жестове", твърди управителят Христина Недялкова.

„Аз съм от 35 години семеен с тази жена, знам я най-добре от всички, човек за да я изкара от такова равновесие, значи се е случило нещо много страшно", твърди нейният съпруг.

От клипа се самосезира и Комисията за защита на потребителите. „Няма основание за връщане, т.е. при запитване от страна на продавач-консултантките какъв е проблема, тя е отговорила, че няма проблем, просто вече не й харесва", обясни Николай Стойков, председател на КЗП-Бургас.

Рекламация може да се направи само при наличие на дефект. В закона има и 14-дневен срок за връщане на стока, но само ако е закупена по интернет.