Нова кампания цели да предпази децата от пътни произшествия
Със започването на новата учебна година децата са изложени на все по-голям риск на пътя
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 0
  • 0
    1
2111455593.jpg
Снимка: iStock

Със започването на новата учебна година децата са изложени на все по-голям риск на пътя. По този повод НИС Петрол ЕООД, които развиват веригата бензиностанции „Газпром”, стартира нова кампания „Струва ли си?”, която цели да направи шофьорите по-бдителни.

Кампанията е съвместна с Пътна полиция и Асоциацията на параолимпийците. Една от целите й е да покаже на шофьорите колко е важно да спазват правилата за движение по пътищата и какви последствия ги очакват, ако не ги спазват.

Организаторите са изготвили специални брошури, които се раздават безплатно на шофьорите, в които са описани най-честите нарушения и последствията от тях.

Създаден е и специален стикер, който да се залепя на раницата на децата. Целта му е да се изостри вниманието на всички участници в движението.

  • 0
    1
Още по темата
0 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре