„Маркет линкс”: bTV е медиата с най-голямо доверие и най-често гледаният канал
Според проучването най-голяма разлика между двете bTV и Nova e при активните зрители на възраст 18 – 49 и зрителите в София
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 0
  • 6
    4
Маркет линкс
Снимка: bTV

bTV е медиата с най-голямо доверие сред българските зрители според 52,4% от хората на възраст 18 – 54г., участвали в национално представително изследване на агенция „Маркет линкс”.

bTV е любимата и най-често гледана телевизия от 40,2% от аудиторията и първи избор на 43,5% от зрителите, докато Nova избират едва около 25% от тях.

Според проучването най-голяма разлика между двете телевизии е при активните зрители на възраст 18 – 49 и в София, където bTV не среща сериозна конкуренция.

Маркет линкс
Снимка: bTV

53,6% от зрителите избират за свой основен източник на анализи и сериозни коментари сутрешния блок на bTV„Тази сутрин” срещу 35% за Nova в часовия слот. 

За силата да бъдат информирани 56,1% от зрителите разчитат първо на bTV Новините в 19 ч. (срещу 32,8% Nova).

Най-интересните и успешни публицистични предавания на телевизионния пазар у нас според зрителския топ 3 са „Лице в лице”, „120 минути” и „bTV Репортерите”.

Жанровото разнообразие в програмата на bTV и богата палитра от праймтайм предавания също е високо оценена от зрителите, според които в топ 5 на най-високо оценените предавания се нареждат „Гласът на България”, „България търси талант” и MasterChef.

Според 77% от зрителите „Гласът на България” е риалити шоуто, което биха проследили отново и в следващите му издания. Сред сериалите първи в същата категория се нарежда „Столичани в повече”. Следващи сезони на комедийната драма с нетърпение очакват 75% от зрителите.

  • 6
    4
Още по темата
0 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре