bTV през юли – с 2,3 пъти повече зрители от „Нова”
bTV Новините в 19 ч. и „Тази сутрин” продължават да са основният източник на информация на зрителите
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 2
  • 1
    0
btv
Снимка: bTV

Горещите телевизионни емоции за зрителите на bTV продължиха и през юли, когато телевизията предложи на своята аудитория освежаваща програма със силни европейски сериали и световни кино заглавия. През втория летен месец в класацията топ 50 попадат 48 програми от ефира на bTV и две, излъчени по „Нова”.

По данни на ГАРБ, единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит, през юли разликата между bTV и „Нова” продължава да е доста съществена – 126%, или 2,3 пъти.

Преди година тази разлика е била 70%, или 13,3 пункта.

Осезаемо увеличение се наблюдава и при групата 18-49 години, като от 55% през юли 2016, същия месец тази година разликата вече е 80%.

btv
Снимка: bTV

bTV Новините в 19 ч. и предаването „Тази сутрин” продължават да са основният източник на информация на зрителите.

Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19 ч. и на „Тази сутрин” спрямо прекия конкурент е над 2,5 пъти (TG All4+).

Сутрешният блок на bTV покачва аудиторния си дял с 1,8 пункта спрямо юни 2017 г. и успява да увеличи разликата си спрямо „Здравей, България” на 152%, равняващи се на около 230 хил. зрители (А4+).

При тематичните канали на bTV Media Group през юли 2017 г. също се наблюдава повишение на аудиторията спрямо юли 2016 г.

Всеки от тези канали регистрира покачване на аудиторния си дял спрямо същия месец миналата година, като средно за цялата група тематични увеличението е 18%.

Първенци сред тематичните канали са RING с 48% увеличение на дела и bTV Comedy с 37% увеличение сред активната аудитория (18-49). RING увеличава тройно аудиторния си дял спрямо юли миналата година сред активните зрители на възраст от 18 до 34 години.  

  • 1
    0
Още по темата
2 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре