В първия месец на новата година двойната разлика между конкурентните bTV и „Нова” вече е факт – 36% от телевизионната аудитория е настроила приемниците си на bTV срещу 18% за „Нова”.

За силата да бъдат информирани зрителите в България разчитат основно на bTV.

bTV Новините в 19 ч. са получили доверието средно на почти 1,2 млн. души, които всяка вечер са следили събитията у нас и по света чрез ефира на медията.

Снимка: bTV

Според данните на ГАРБ bTV Новините са избора на 45,4% от зрителите, което е два пъти повече от зрителите, гледали централните новини на „Нова” през януари.

Силните журналистически разследвания, представени в поредицата bTV Репортерите, привличат средно 1,1 млн. зрители.

За пореден месец „Тази сутрин” е отличникът при сутрешните блокове със среден дял от 47.3% (А4+) и повече от двойна преднина пред „Здравей, България” на „Нова”.