bTV – лидер и през пролетния сезон
През май, когато бяха излъчени финалите на някои от най-обичаните телевизионни формати, bTV отбелязва 39,4% средномесечен аудиторен дял
  • Последни
  • Най-четени

Коментари: 0
  • 2
    3
2111391548.jpg
Снимка: bTV

Позитивни емоции в нови измерения предизвика у зрителите пролетният сезон на bTV.

През месец май впечатляващи и доказани формати като MasterChef, „Гласът на България”, „Столичани в повече”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и „Смени жената”, затвърдиха водещата позиция на bTV в праймтайма.

През май, когато телевизията излъчи финалите на някои от тези формати, bTV отбелязва 39,4% средномесечен аудиторен дял (All, 4+; данни на GARB). Това е с 2,5 пъти повече от основната конкурентна телевизия, която има 15% среден аудиторен дял.

Над 49% от всички зрители са се информирали основно от bTV Новините в 19 ч.

„Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 157% при активните зрители (18-49).

  • 2
    3
Още по темата
0 Коментара
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре