Проучване на агенцията за социологически проучвания GfK България* потвърждава водещата позиция на bTV на телевизионния пазар у нас.

Според проучването bTV заема челни позиции в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%).

Проучването затвърждава водещата роля на предпочитан източник на информация за България на емисиите новини и публицистичните предавания на bTV.

Снимка: GfK

За 49% от гледащите телевизия в часовия пояс от 19 до 20 часа bTV Новините са първи източник на информация за събитията от страната и света, а сред зрителите, имащи доверие в медиите (които са над 80%) 45% посочват, че bTV е медията с най-висока степен на доверие (45%).

„120 минути” е посочено за най-успешното и интересно публицистично предаване (30%), следвано от „Лице в лице” (23%).

Най-високо по този индикатор от предаванията на Нова се класира „Комбина” с едва 10% споменавания. 

Снимка: GfK

* Национално представително проучване за градско и селско население сред тв зрители на възраст 18-54 г., проведено от GFK сред 1200 респонденти в периода март-април 2016 г. по поръчка на bTV Media Group.