Новостите в праймтайм проектите, нов подход в програмирането, както и професионализмът на журналистите в „Новини, актуални предавания и спорт” в отразяването на парламентарните избори донесоха на bTV поредното зрителско признание.

Резултатите на телевизията през месец март доказват, че bTV е безспорният избор на аудиторията, привличайки по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия.

Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и Нова през третия месец от годината продължава да нараства и достига до 145% (при 120% през февруари 2017г., A4+, данни на GARB).

При младите зрители на възраст между 18 и 34 години bTV отчита 120% по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, а в групата 18 – 49 разликата е 115% в полза на bTV.

Най-много от най-гледаните програми през март са част от праймтайма на bTV, сочи месечната класация топ 50 на GARB. На първо място и безспорен победител при всички групи зрители е „Гласът на България”.

Високият професионализъм на журналистите в bTV Новините е най-високо оценен от зрителите както спрямо новинарските емисии, така и спрямо отразяването на парламентарните избори у нас.

Над 1 130 000 души – или почти половината от всички телевизионни зрители (48%, А4+) през март, са се информирали основно от bTV Новините в 19 ч.

„Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 138% при активните зрители.

Специалното съдържание, създадено за парламентарните избори през март, също е високо оценено от зрителите на bTV. Срещите на Антон Хекимян с лидерите на двете водещи политически партии, излъчени на 23 и 24 март, са в топ 3 на най-гледаните предавания.

Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял, като разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Нова е 138% при най-трудно достъпната зрителска група (18 – 34). В същия период миналата година разликата е била 102%. Най-голямо нарастване на аудиторията отбелязват bTV Comedy и bTV Cinema.

Снимка: БГНЕС

Комедийният канал отчита 44% увеличение на пазарния си дял спрямо март миналата година при младите зрители (18 – 34), а при филмовия канал увеличението на годишна база е над 30%.