Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
  • Последни
  • Най-четени

  • 0
    0
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".
  • 0
    0
Още по темата
Свързани статии